dag 13 - Reisverslag uit Ban Lamai, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu dag 13 - Reisverslag uit Ban Lamai, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

dag 13

Door: Cindyenmitchel

11 Maart 2012 | Thailand, Ban Lamai

Vandaag, zondag vertrekken we naar onze laatste bestemming Koh Samui we vetrekken om half 10 met de boot en dan is het 3 uurtjes varen. We blijven hier tot zaterdag, dan vertrekken we weer vroeg naar het vliegveld.

We hadden op internet een hotel/resort geboekt deze was heel eenvoudig, goedkoop en zat midden in het centrum bij het strand wat wil je nog meer?! Hij kreeg een aardig cijfer en had goede recensies we waagden het erop haha de taxidriver zei dat het niks was en dat hij wel wat beters wist. Daar trappen we natuurlijk niet in want die wil alleen maar geld aan ons verdienen door ons door te verwijzen naar een van z'n vriendjes. Aangekomen viel het allemaal heel erg mee het was weer zo'n leuk hutje met een balkonnetje. Binnen eenvoudig en een beetje verouderd maar het is schoon dat is het belangrijkste! 25 meter verderop ligt nog een leuk schoon zwembad ook! Later kwamen we er alleen wel achter dat we geen warm water douche hadden! haha lekker primitief dus we lachen ons hier kapot. Komt helemaal goed!

's avonds hebben we weer lekker Thais gegeten en hebben we langs de winkeltjes en barretjes gelopen. Er was ook nog een hele grote night market dat was erg gezellig.

Op de markt kwamen we een Chinees stel tegen die ook mee waren op de snorkeltour in koh Tao. Het is een jong stel uit Bejing, we hadden toen al wat gebabbeld over China enzo, wel leuk! Ze spraken ook heel goed Engels. Ze vertelde dat ze een kookcursus wilde gaan doen. Kaar en ik zeiden dat wij dat ook wilde gaan doen dus die Chinees stelde voor om gezellig met z'n vieren te gaan. Nu gaan we dus dinsdag met hen de kookcursus doen! Lache het zijn echt twee van die kleine drukke Chinezen met een brilletje, heel grappig geïnteresseerd en aardig. We gaan wel ff een foto met ze maken!

Vandaag hadden mitchel en ik 5 jaar verkering! :-) we wilden dus romantisch zo'n wensballon op het strand op laten. Op het strand kwamen we er alleen achter dat er een hele harde wind het eiland op stond. We zagen het al voor ons dat die ballon op zo'n rieten dakje terecht komt en dat we een hele brand veroorzaken haha dus we hebben het nog maar ff uitgesteld ;-) om nog ff te kunnen proosten hebben we een lekkere cocktail op het strand genomen!

• 13 Maart 2012 - 15:55

Kees En Corrie:

Luitjes het gaat wel snel alweer de laatste week,zo te lezen hebben jullie het wel naar je zin. hier gaat het op rolletjes ,lola heeft het naar haar zin ,om half 6 gaat ze tekeer fluiten en schreeuwen maar ook zit ze vaak te mompelen zo van kom dan of lola.erg leuk.
    groetjes mama en papa.

• 13 Maart 2012 - 20:59

Oma En Opa Bot:

gefeliciteerd met 5 jaar samenzijn.zie wel als jullie chinese kookkunst is geslaagd.jullie ogen gaan wel naar de chinese kant.mochten we niet meer mailen,alvast een fijne thuiskomst