dag 11 - Reisverslag uit Ban Mae Hat, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Ban Mae Hat, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

dag 11

Door: Cindyenmitchel

10 Maart 2012 | Thailand, Ban Mae Hat

Vandaag wilden we t ff lekker rustig aan doen dus we hebben lekker uitgeslapen en een laat ontbijtje genomen. Hierna hebben we voor morgen een snorkeltour rond het eiland geboekt! Ook hebben we meteen een bootticket voor zondag naar koh samui gekocht. Na de onderhandelmodus konden we weer overschakelen naar de relaxmodus :-) lekker chillen! We hebben een heerlijk klein strandje voor het resort. We hadden onze snorkels meegenomen en zijn is even op onderwater onderzoek gegaan. Hoe verder je zwom hoe meer koraal en vissen je zag! Het koraal was alleen wel aardig dood.. Mitch en René hadden een gezonken vrachtschip die er misschien al wel meer als 50 jaar lag. Er zat zo'n dikke laag alg en schelpen op het zag er echt gaaf uit! Mitchel en René zijn er als ontdekkings reizigers helemaal in en omheen geweest en hebben mooie foto's gemaakt.

Hier hadden we natuurlijk aardig honger van gekregen. Een tentje hier verderop maakte reclame met de beste hamburgers. Mannen kunnen zoiets natuurlijk niet weerstaan dus dat gingen we is ff testen. De hamburger was erg groot met vanalles erop en was idd erg lekker!

Hierna zij Karin en ik ook nog even mee geweest op expeditie Thai Titanic. Het was idd erg gaaf!

Na een lekkere douche gingen we op naar een strand verder wat het drukste stuk met restaurantjes en winkeltjes moest zijn. Dit was een aardig stuk lopen met aardige hellingen ertussen. We hebben dus inmiddels aardig afgetrainde benen gekregen! Het was inderdaad erg gezellig daar. We hebben lekker op het strand gegeten. We kregen heerlijke bbq sticks met sla en een maïskolf. Dat hadden we ff goed bekeken ;-)

• 10 Maart 2012 - 12:04

Ted En Mo:

Ziet er mooi en gezellig uit!!
    Ik ben wel een beetje jaloers op jullie.
    Het is daar toch wel een heel ander leven dan hier. Maar met die mooie verhalen kunnen we toch ook een beetje met jullie meegenieten.
    xxxpa,ma,loewie en Mido
    Mido was gister jarig is die 9 geworden.

• 10 Maart 2012 - 22:26

Oma En Opa Bot:

zoals gelezen,jullie gaan nu zeker naar de echte titanic op zoek,of in de noordzee liggen genoeg wrakken.hebben wel door dat jullie je goed vermaken.kijken uit naar het volgende verslag.