dag 8 - Reisverslag uit Railay Beach, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Railay Beach, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

dag 8

Door: Cindyenmitchel

07 Maart 2012 | Thailand, Railay Beach

Na een beetje uitslapen op naar het strand voor een rustig dagje.. Voordat we konden zonnen moesten we eerst nog ff een excursie voor morgen boeken. We wilden graag met de speedboat naar de PhiPhi eilanden! Ook moesten we nog de reis van Krabi naar koh Tao regelen. Bij de lokale tour aanbieders was dit snel geregeld, mooi!

Op het strand werden we dood gegooid met massagetentjes heeeel vervelend ;-) dit konden we natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan. Daar lagen kaar en ik dan, op een dun matrasje in een hutje op het strand. We gingen voor de aloëvera massage, heerlijk! Voor jullie idee --> massage van 1 uur lang voor ongeveer 7,50 euro. Ze doet dan je rug, nek, schouders, benen, voeten, armen en handen. Het was echt super lekker! Na de massage kregen we er ook nog pedicure bij dat was een aktie haha dus onze nageltjes werden ook nog ff geknipt en gelakt. Toen we klaar waren begon het te regenen.. Ook de mannen kwamen naar binnen. René wilde ook wel ff gemasseerd worden maar Mitch leek het niets.. Na wat aandringen ging ook Mitch het toch maar proberen. Op een gegeven moment zagen we Mitch met een paars hoofd met een Thai op z'n rug staan haha hij vond het helemaal niets, wij lachen hij zegt ik betaal gewoon voor mishandeling niet normaal wat hebben jullie tegen haar gezegd!? Hahaha

Na een flinke bui was het weer droog geworden. De rest van de avond hebben we lekker door de winkelstraat gestruind en lekker gegeten :-)

• 07 Maart 2012 - 19:04

Kees En Corrie:

Nou dat massage dat wil er altijd wel even bij want dat is verrukkelijk daar is mama ook gek op, heerlijk

met lola gaat het fantastisch gaat elke dag beter.

groetjes mama en papa.

• 07 Maart 2012 - 21:09

Theo En Monique:

Klinkt wel goed allemaal.
    Die arme Mitch hij zal wel spierpijn krijgen.
    Veel plezier morgen op de speedboat.
    gr pa en ma