dag 5 - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: Cindyenmitchel

02 Maart 2012 | Thailand, Hua Hin

Gisteravond hebben Kaar en ik ons is even lekker laten masseren, dat was erg lekker! De mannen waren in een barretje gaan zitten, ze hebben hun ogen uitgekeken
naar de langs paraderende lady boys hoertjes en vieze toeristen. Deze lopen er gelukkig niet in overvloed hoor!

Vanmorgen waren we niet uit ons bed te slaan we hadden allemaal erg vast geslapen en de vouwen stonden in ons gezicht. Toch zijn we er weer op tijd uitgegaan anders liepen we ons ontbijt mis..

Hierna hebben we ff flink vergaderd over het volgende hotel in Krabi! We waren er vrij snel uit waarna Mitch t meteen via zijn telefoon kon boeken Cliff view resort dat staat vast!

Voor twaalven moesten we uitchecken.. Hierna hebben we aan restaurant / bar hoppen gedaan, van de een naar de ander en o ja tussendoor natuurlijk ook nog iets van de cultuur opgesnoven ;-)

We mochten nog een hengeltje uitgooien van een Thai op de pier. Die Thai ving ze achter elkaar en wij maar 1 kleintje. Kaar wilde hem in de boks gooien maar die Thai zei gewoon dat ie te klein was..! Het visje is met een wenkbrauw piercing weer los gelaten.

De overige uurtjes hebben we nog wat op de night market rond gestruind... Ze verkopen de gekste dingen.. zelfs aquarium vissen die ze in bakjes op de grond zetten! Ook konijntjes en hamstertjes waren in een klein bakje neergezet.. Achh was zielig!

Hierna was het wachten op de trein welke om 23:35 zou vertrekken. We moesten een tijdje wachten in de lobby hier was een thai bij het restaurant aan het zingen.. Niet oom aan te horen! Mitchel en Rene vielen gewoon on slaap!

Ik hoop dat we een beetje kunnen slapen in de trein. Morgenochtend worden we opgehaald om naar de jungle te gaan, we zijn allemaal erg benieuwd!

• 03 Maart 2012 - 12:33

Ted:

Hoi avonturiers,
    Wat leuk dat jullie steeds weer ergens anders heen gaan,zo zie je wel heel veel.Leuke foto,s ook.Echt een hele andere wereld dan hier he.Met Loewie gaat het goed hij vermaakt zich prima.
    Geniet er lekker van met al dat moois om jullie heen.
    xxxPa ma en Loewie

• 04 Maart 2012 - 17:52

Marcel:

Hoi Mitch en Cindy

Oma is vandaag bij ons en we hebben samen met Daan jullie reisverslag gelezen.
    heerlijk hoor , we zijn jaloers op jullie.
    Geniet er maar lekker van.

O ja, wij zijn in Rotterdam geweest , reisverslag volgt nog hahaha