dag 4 - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Cindyenmitchel

29 Februari 2012 | Thailand, Hua Hin

Na lekker te hebben geslapen gaan we weer naar een nieuw ontbijt! We lijken wel hotelhoppers haha ook deze was weer prima. Vandaag wilden we even rustig aan doen dus hebben we lekker op het strand gelegen. Het was heel warm in dit geval had een boerka wel een uitkomst geweest! We lagen aan een kite strand maar het leek wel een bejaardensoos er lagen veel oude mensen om ons heen, ook veel Nederlanders dit keer. Ondanks dat lagen we op een mooi strand met lekkere bedjes en parasols. Mitchel had zijn factor 70 doos maar uitgeklapt waar hij in was gaan zitten. Hij is als enige dus niet verbrand. Ook hier liepen weer ingepakte Thaise die van alles aan je willen verkopen. We hebben lekker aan de mango ananas en maïskolven gezeten, mmm na een uurtje hadden de mannen weer trek en hebben we Thais aan t strand gegeten. We zijn erg verbrand René is zo rood dat hij straks ons fonkelende lantaarntje in de jungle zal zijn. Morgen avond nemen we de nachttrein en worden we 's ochtends opgehaald voor de sjungle. Hier hebben we waarschijnlijk 3 dagen geen bereik en geen internet..

• 29 Februari 2012 - 22:03

Oma En Opa Bot:

hallo mitch en cindy,als ik zo lees,komen jullie als roodhuiden terug,zal voor jullie alvast een verentooi aanschaffen.
    nog fijne dagen in de stille periode,
    gr.oma en opa bot

• 01 Maart 2012 - 18:25

Ronald En Ingrid:

Hallo daar ver in de jungle. Gelukkig vermaken jullie je prima daar. Ik zou ook wel zo'n biertje willen proeven. Ma mist jullie op World feud. Kunnen jullie vanaf daar niet spelen haha. Ma is vandaag bij jullie de vissen gaan voeren en alles nagekeken daar er weer een stroomstoring is geweest. Nederland heeft 2-3 gewonnen van engeland. Metname Robben was subliem. Nou groetjes en tot horens uit schiedam. R&i