dag17 - Reisverslag uit Ban Lamai, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu dag17 - Reisverslag uit Ban Lamai, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

dag17

Door: Cindyenmitchel

17 Maart 2012 | Thailand, Ban Lamai

Vandaag hoorden we bij het ontbijt dat de thaise jaartelling op 2555 staat haha apart hé. Na het ontbijt hadden we weer een scooter gehuurd om het eiland een beetje te verkennen. We moesten meteen tanken. Hier hoef je niet naar een pompstation. In de winkelstraat verkopen shops gewoon benzine in lege rum flessen haha 1 fles kost ongeveer 1 euroWe zijn bij meerdere mooie. De eerste keer stond ik met verbazing te kijken want die flessen staan nog in de zon ook! Wat kunnen wij toch af en toe moeilijk doen in Nederland.. Nou met een volle tank konden we gaan! We zijn onderweg bij meerdere strandjes gestopt. We zagen een stuk met bergen kokosnoten dus gingen ff kijken. Hier haalden twee jongens de buitenkant, de schil eraf. De inhoud verkochten ze aan Bangkok. Als de sap is uitgedroogd word het een soort kokosschuim, dat was best lekker. Was wel ff leuk om te zien!

's middags waren we bij een tentje aan het strand gaan eten. Lekker met onze voetjes in het zand :-)
Daarna nog naar de big buddah geweest. Een mega buddah bij het strand Boh Put. Leuk om ff gezien te hebben! Hierna zijn we weer teruggereden naar onze hutjes. Na een duikie in t zwembad, douchen, eten en natuurlijk weer traditioneel afgesloten met een drankje aan het strand :-) morgen alweer de laatste dag! We gaan dan ook lekker relaxed heel de dag op het strand liggen!

Ps: de nummering van de verslagen klopt niet maar dat hadden jullie vast al lang door ;-) dit verslag was van donderdag en zaterdag 17 maart vliegen we terug naar Amsterdam. Leuk dat jullie ons gevolgd hebben wij hebben het super naar ons zin gehad! Tot in Nederland!

• 16 Maart 2012 - 21:14

Kees En Corrie:

Voor ons is het wel weer fijn dat jullie weer deze kant op komen ik hoop dat jullie geen vertraging hebben. tot zaterdag

groetjes mama en papa.