dag 14 - Reisverslag uit Ban Lamai, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu dag 14 - Reisverslag uit Ban Lamai, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

dag 14

Door: Cindyenmitchel

14 Maart 2012 | Thailand, Ban Lamai

Vannacht hadden Mitch en ik goed geslapen, warm maar met die fan was het goed te doen. Kaar en René waren na vannacht rijp voor een massage. Zij hadden geen matrassen maar spijkerbedden! Vandaag zouden ze gelukkig een ander huisje krijgen.

We gingen ontbijten bij een Deense bakkerij dit was erg lekker. Na lange tijd had ik weer is een baguette op mmm.. Meestal krijg je namelijk zo'n vierkante boterham die geroosterd is.

Hierna belandde we in een maatpakken winkel. Daar word je overal een beetje mee overspoeld maar Mitchel en René hadden er wel oren naar. Ze hebben allemaal stoffen en boekjes met merk pakken en overhemden. Als je wat uitzoekt nemen ze je maten op en word hij speciaal op maat gemaakt. Dit duurt wel een paar dagen. Mitchel wilde wel graag een heel pak en René en Karin een overhemd. We hadden een plaatje van een mooi pak en mooie stoffen uitgekozen. Morgenavond moeten ze nog ff langskomen om door te passen en dan zijn we vrijdag klaar. We zijn erg benieuwd!

Hierna zijn we weer lekker op het strand neergeploft :-) helaas was het bewolkt maar dat was ook wel weer ff goed om onze huid tegen de sterke zon te beschermen. Er zijn hier aardige golven, je moet je bikini wel goed vastmaken want anders hangt ie zo om je nek!

Nadat we bij het resort nog ff in t warme zwembad waren gesprongen moesten we toch echt aan die koude douche in het hutje gaan geloven haha het viel gelukkig heel erg mee het water was gewoon wat lauw :-)

's avonds ging Rene naar de kapper. Kaar en ik namen onze kans weer even waar voor een overheerlijke voet/been massage! We zagen een aantal massagesalons naast elkaar dus we spraken een van die meiden (die allemaal voor de deur op klanten zitten te wachten) en vroegen naar voetreflex massage. Nee dat deed ze niet zei ze. Ik zag al dat het vermoedelijk zo'n meid van lichte zeden was om het maar ff netjes te zeggen haha en kaar nog helemaal voordoen wat ze bedoelde. Ik zeg tegen kaar, kaar we zitten verkeerd haha maar ze bleef maar vragen. Toen we wegliepen zei ik dat zijn die massagetenten die alles met happy end doen! Haha en ja hoor we zien ineens 3 van die jonge gasten uit zo'n hokkie komen. Wij lachen ja die meiden denken sjonge jonge komen er twee van die vrouwen voor een voetmassage, die snappen t ook niet!
Een stukje verder zat wel een goede massage tent. Het was weer heerlijk!

• 14 Maart 2012 - 17:38

Ted En Monique:

Ha ha Thaische massage.
    Stonden jullie effe voor Jan met de korte achternaam.
    Maar ja ze zijn toch ook niet te verstaan..

Gr Pa en Ma