dag 7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

dag 7

Door: Cindyenmitchel

07 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Vandaag gingen we ontbijten op een soort lang vlot met een grote lange tafel met banken erop. Hier hadden ze een motortje aan gehangen. We gingen dus ontbijdend, varend rond een eiland in de hoop dat we wat dieren zouden zien. We waren met wat luidruchtige andere Nederlanders dus we hadden helaas weinig gezien.. Na dit tochtje konden we onze spullen pakken en zouden we worden teruggebracht naar de haven. Daar gingen we weer bepakt en wel de boot op! Het was super mooi weer en er waren allemaal verschillende lichtvallen op de bomen, het was onderweg echt zo mooi!

Aangekomen in de haven werden we naar Suratthani gebracht vanaf hier zouden we zelf met een bus naar Krabi gaan. We werden afgezet in een afthans straatje hier moesten we een ticket kopen zei hij. Nadat Mitch en René dat geregeld hadden werden we na een half uurtje opgehaald door een minibus. Niet te weten dat deze erg klein was en dat onze koffers eigenlijk niet in dat fuckbusje paste.. Twee koffers werden achterin gestopt en twee werden er in het gangpad gepropt en wij erachter haha we zaten bakant met onze benen in onze nek voor twee uur lang.. Karin d'r ogen vielen er zo wat uit en kreeg het er benauwd van! Hier waren we niet blij mee maarja.. Onderweg ging het ook nog kei hard regenen, de rest van de avond was het gelukkig wel droog! Het hotel viel ook goed in de smaak we hebben allebei een leuk bungalow hutje op palen :-) nog ff lekker struinen, eten en dan morgen ff lkkr uitslapen!