dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Cindyenmitchel

28 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Goedemorgennn! Door de omslag van de tijd slecht geslapen maar daarna wel lkkr ontbeten.
Koffers pakken en naar het volgende hotel "prince palace" deze was namelijk mooier en goedkoper. Tja we blijven wel Nederlanders hè! Dit is dat hoge hotel van 32 verdiepingen met een prachtig uitzicht over Bangkok heen! We hielden twee tuc tucs aan, ze bonden onze koffers achterop en we konden gaan brrrrt slalom door het verkeer haha t was een klein stukkie. Bij het hotel konden we even wat dingen regelen bij het nl reisbureau "greenwoodtravel" deze zit namelijk in het hotel. Nadat we wat dingen geboekt hadden zijn we ff lkkr aan het zwembad gaan liggen welke op de 11e verdieping lag. Dit was echt gaaf haha lig je gewoon midden in Bangkok op 11 hoog aan een zwembad! Leuke ervaring! Het was erg warm en dan kwam de zon nog maar af en toe door de bewolking heen. Al snel gingen we weer de hort op om wat te gaan eten. We namen de boot richting China town en kwamen weer in een grote chaos terecht. Hordes kinderen in een schooluniform die uitkwamen. De meisjes hadden allemaal een bobline. Het leek wel of dat moest.. Nadat we ff wat bij de Thaise versie van restaurant de gele bogen hadden gegeten gingen we op weg naar de markt van China town. We wisten dat die in zo'n smal steegje begint waarna je ineens op zo'n lange smalle markt terecht komt. René dacht zo'n steegje gevonden te hebben. We liepen erin en René zegt ja kijk maar kraampjes daar hangen kleren! Wij erin en er zaten wat mensen op t stoepje voor de hokjes. De mensen zeiden ons vriendelijk gedag en wij liepen door. Ineens lijkt t alsof we door een keuken heenlopen en we zien links en rechts kleine hokjes wat op woonkamers leek. Ineens liep het steegje ook dood. Hahaha we stonden gewoon in een steegje waar die mensen half buiten in het steegje wonen. Die kleding was gewoon wasgoed haha wij lachen en de mensen zeiden ons weer gedag.

Even later na wat vragen hadden we de markt dan toch gevonden. Hij ging alleen al bijna dicht.. Nadat we het overvolle gekleurde China town bewonderd hadden namen we de tuc tuc naar bajok sky dit is het hoogste gebouw in Bangkok, ooit het hoogste gebouw in de wereld. Hij heeft 84 verdiepingen, we zouden op de 76e verdiepingen gaan eten! Dit hadden we vanmiddag in het hotel geboekt. Het gebouw stond gewoon in een klein straatje dus dat kon je bijna niet geloven, echt gaaf! In de straten eromheen was ook nog een grote leuke markt. In het gebouw waren we eerst helemaal naar de 77e verdieping gegaan hier had je echt een prachtig uitzicht! Hierna konden we nog naar de 84e verdieping dit was buiten. Hier was een grote draaischijf met een groot hek. Zo kon je alle kanten rond het gebouw zien heel gaaf! Hierna gingen we op de 76e verdieping eten. Dat was een luxe lopend buffet erg lekker!

• 28 Februari 2012 - 18:37

Anneke Gerrits:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, leuk dat jullie ook alweer het e.e.a. hebben ondernomen het lijkt me idd heel gaaf om in een hotel met zoveel verdiepingen te zitten dat is toch weer iets heel aparts, jullie hebben zeker wel het e.e.a. gekocht op die markten of is daar niet zoveel bijzonders (bv.nepmerkkleding). Veel plezier verder ik wacht weer op het volgende verslag.
    Groetjes Anneke