Khao Sok dag 2 - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu Khao Sok dag 2 - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

Khao Sok dag 2

27 Oktober 2017 | Thailand, Krabi

Vannacht hoorden we de meest bijzondere geluiden haha dat er zoveel geluid uit een insect kan komen?! Niet te geloven. Mitch had meer het idee dat er een kip verkracht werd haha

Vandaag werden we wakker met een zonnetje! (en een haan onder ons raam die al 10x had gekraaid als een malle). We besloten vandaag de kayak tour te doen. Je wordt gevaren door de prachtige natuur. Nou nu de zon scheen leek ons dat een goed idee!

We zaten lekker in het bootje weg te burnen. Het was een mooi tochtje! We hebben aapjes gezien en een slang in een boom.

Hierna kwam ik op het idee om naar de monkey tempel te lopen. Een tempel waar heel veel aapjes lopen. De heenweg was super warm en benauwd en op de terugweg hadden we een tropische verassing namelijk een stortbui waar je u tegen zegt haha We probeerden ons enigzins onder de paraplu droog te houden maar de stralen liepen regelrecht onze nek in ;-p maaar na regen komt zonnenschijn wat in dit geval ook zo was.

Morgen gaan we de jungle in en slapen we op het meer! We zijn benieuwd!

• 27 Oktober 2017 - 21:54

Ingrid:

Jullie hebben weer veel beleefd super leuk nog veel plezier daar

• 28 Oktober 2017 - 14:29

Monique:

Hi ik wist niet dat er een monkey temple bestond die apen zijn slimmer Dan wij denken.
    Dat was wel weer een leuk avontuur

• 29 Oktober 2017 - 09:35

Yvonne:

Wat heerlijk dat je gevaren wordt in de kajak, prinses op de erwt Hihi
    Ik ben benieuwd naar de foto's van de monkey tempel en jullie jungle avontuur.
    Hebben ze dan hutjes op palen ofzo?