Koh Mook - Reisverslag uit Trang, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu Koh Mook - Reisverslag uit Trang, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

21 Oktober 2017 | Thailand, Trang

Koh Mook

Vandaag werden we met de longtailboat afgezet bij de pier en vanaf daar liften we mee op de taxi speetboat. (Vergeten een foto van te maken)! Was echt een gave boot en ging keihard. Binnen 15 a 20 min waren we er al! Op de pier stonden brommers met een zijspan klaar om ons weg te brengen. Dit zijn hier de taxi’s haha

Aangekomen bij ons hotel koh mook resort viel het allemaal een beetje tegen.. de kamer was vies alles was gesloten.. het hotel is denk ik heel mooi geweest maar is wel weer aan een opknapbeurtje toe! Eerst wilden we niet zeiken maar uiteindelijk hebben we er toch voor gekozen om weg te gaan. De receptioniste vatte het erg goed op en zei ja eigenlijk zijn we ook nog dicht.. we kregen het geld van 1 van de 2 nachtjes terug dus dat had ze netjes opgelost anders waren we het kwijt. We hadden al een ander mooi hotel gezien dus zijn voor die gegaan. Pawapi deze was nou ook niet echt vol bezet haha maar wel mooi! Deze ligt ook bij een leuk straatje waar we ‘s avonds lekker hebben gegeten. Om de rode lijn er een beetje in te houden viel ook hier de stroom nog even een half uurtje uit haha dus dat was weer ff romantisch dineren bij een waxinelichtje!

Koh Mook dag 2 en 3

Doordat we gister lastminute voor dat andere hotel waren gegaan had de kamer voor die dag een mooi prijsje en hadden we een goeie deal :-p Zijn ware prijs was hij echter niet waard dus na 1 nachtje hielden we het dan ook wel weer voor gezien haha dusss 2 weken en 10 hotels verder gaan we voor de verandering op naar de volgende namelijk het Sivalai hotel. Deze lag zowat naast de ander dus we waren er zo!

Super gaaf hotel met allemaal bungalows op een soort zandbak. Het is zo smal dat je aan twee kanten meteen de zee ziet ;-) echt vet! Net de Malediven hier :-p hier wilden we wel graag twee nachtjes vertoeven zij het zo dat hij voor de tweede nacht eigenlijk vol zat... het kon maaar dan moesten we voor de tweede nacht wel verkassen naar een andere kamer haha naja okee dat inpakken zijn we nou toch wel gewend.. We pakken amper meer uit we voelen ons net twee nomaden hier haha of zwervers met een luxeprobleem. Het lijkt heel veel maar voor ons gevoel valt het erg mee, we zijn niet gehaasd of reismoe maar zeer ontspannen ;-) Het was dan ook weer een drukke dag zo aan het strand en het zwembad! Phoe wat een leven! :-))