Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

19 Februari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Goedemorgen!

Na een nacht weinig geslapen te hebben door het tijdsverschil op naar het ontbijt! We waren toch alweer aardig fit en hadden ook alweer trek!

Wat gaan we vandaag doen? Kaart erbij en ff de bezienswaardigeheden af. Zo kwamen we bij de hop on hop of bus. Dat is zo'n open bus die overal langs rijd. Nou dat leek ons wel wat. Lkkr een beetje rond touren. Daar gingen we dan! T was bloed heet. We lazen op een scherm dat het vandaag wel 42 graden kon worden! In de open bus was het met een windje wel te doen. Bij een van de tussenstops dachten Mitch en Rene ff wat drinken te halen. Bij binnenkomst kwamen ze er alleen achter dat het een bedrijfskantine was haha ff verder kijken. Op naar de skybar dit is een bar op de 33e etage waar je een super mooi uitzicht moet hebben.

En ja hoor top! Het was er bloedje heet maar je had wel een top uitzicht! Hierna kwamen we nog in een paar grote winkelcentra's met alle grote merken terecht. Een daarvan had zelfs een achtbaan binnen heel apart! Kuala Lumpur is toch wel heel anders als Bangkok. Het is een stuk schoner en er lijkt minder armoede te zijn. Er zijn geen tucktuck's en de handel op de straat is er bijna niet.. Het lijkt wat meer Europees.

Inmiddels was t alweer bijna 18:00 uur. Op naar de bus om vervolgens naar Chinatown te rijden. Chinatown komt 's avonds tot leven. Eet tentjes, kraampjes.. Dit leek weer wat meer op Bangkok, chaotisch en druk. Na wat geslenter door de straatjes en heerlijk Thais gegeten te hebben zijn we weer met de monorail terug naar het hotel gegaan.

Ons hotel ligt in een soort blinden district haha er lopen hier echt veel blinden! Je moet gewoon uitkijken dat je geen stok tegen je schenen aangeslagen krijgt. Massage hebben we hier nog niet echt gevonden ja een tent massage door blinden haha maar dat durfden we toch echt niet aan! :-p

Morgen vroeg op en dan vertekken we naar Borneo! Door het gebrek aan wifi kan het zijn dat jullie een tijdje niets meer horen ;-)

• 20 Februari 2014 - 12:36

Monique :

Jullie zitten wel weer in een andere wereld, ik wist niet dat het daar zo modern was.
    Wel even wennen aan de warmte zeker,maar die massage salons die komen wel hoor, moet je wel de goeie hebben haha.
    Ik heb de skybar op de foto gezien ziet er wel heel indrukwekkend uit.
    Hoeveel plezier in Borneo, kijken jullie wel een beetje uit voor krokodillen daar in dat water!
    Cin en wel slapen he vannacht.

Dikke kus ma.

• 20 Februari 2014 - 18:11

Ted:

Hallo daar in Verweggistan wat een verhaal alweer blindy uh ik bedoel cindy
    Wel erg warm en dan dat heten eten nog niet iets voor mij
    Ik kom net binnen met mijn paraplu want het regent hier weer
    Zonnetje zou lekker zijn maar dat duurt nog eff we gaan maar een beetje met jullie mee genieten
    Pas goed op jullie zelf en genieten maar
    Gr. Pa & ma doeiiiii

• 20 Februari 2014 - 21:40

Daisy (Groenendijk) :

Heb maar even mn achternaam erbij gezet, weet niet of er meer zijn ;)
    Grappig, ik herleef het alweer :)
    Lekker weertje hoor pff, hier ook bijna 25 gr.
    O en wil je niet ontmoedigen, maar ik heb in die 4 weken 1 massage gehad, stuk duurder en hij deed bijna alleen mn voeten. Dus daar zal ik maar niet vanuit gaan ;)
    Veel plezier bij de apies!!