Koh Ngai - Reisverslag uit Trang, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu Koh Ngai - Reisverslag uit Trang, Thailand van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

Koh Ngai

20 Oktober 2017 | Thailand, Trang

Er is hier heeel weinig te beleven en dat bevalt ons prima! Ik word gewoon te lui om uberhaupt nog na te denken haha lezen is zelfs vermoeiend haha nou als je dan niet tot rust komt:-p
Al kriebelt het natuurlijk wel want wij en niks doen is niet heel passend :-) het is dus een beetje afkicken maar met zo’n omgeving is dat niet zo heel erg moeilijk! We hebben gelukkig nog steeds prachtig mooi weer en genieten daar dus volop van!

Net was het hoogtepunt van de dag dat een paar medewerkers kokosnoten uit de palmboom ging halen :-) Ze zetten er een bamboo ladder tegenaan en de laatste paar meters klimt hij als een aap de top in. Om zijn middel een touw? Maar wat deed hij nou hij maakte dat touw aan een tros kokosnoten vast en liet deze via de andere kant naar beneden zakken zodat ze niet kapot vallen slim ;-) Tijd dus voor een vers kokosnootje haha hij was supper lekker!

Morgen varen we naar Koh Muk (mook) dit moet ook een erg mooi eilandje zijn! Je schijnt daar wel wat weggetjes te hebben om te fietsen en wat strandjes te verkennen dus we gaan het zien ;-)

• 20 Oktober 2017 - 21:52

Monique:

Wat ziet het er schitterend uit!! Dat is echt helemaal tot rust komen met een prachtig uitzicht.
    Veel plezier ook weer op het andere eiland.
    Groetjes Xxx pa en ma

• 21 Oktober 2017 - 15:21

Netty:

Ziet er super mooi uit! Geniet ervan!