Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

Kota Kinabalu

03 Maart 2014 | Maleisië, Kota Kinabalu

Dag 3 KK vandaag gingen we weer heerlijk naar een eilandje! We waren zowaar Nederlanders tegen gekomen en zij raadde het eiland Gaya aan. Langs het water hadden we bij dezelfde gozer als gisteren weer een bootje geregeld. Nu zaten we alleen in een kleiner en langzamer bootje met een kapitein die heel de dag de tijd leek te hebben haha. Poco poco.. Om 17:00 uur zou hij ons weer op komen halen.

We kwamen idd op een heel mooi eiland aan. We lagen gewoon op een soort Robinson strandje heerlijk in de schaduw onder een boom. Het was gewoon een prive strandje! Gaaf! Er waren nog wel andere toeristen maar die aziaten willen allemaal niet bruinen dus die gaan niet op het strand liggen. Die Chinezen lopen gewoon met een paraplu tegen de zon, als ze maar niet bruin worden. Hier hebben ze ook whitening creme ipv bruinings creme haha.

Wij lagen daar dus heerlijk en voor vijven stonden we weer netjes klaar op de steiger om opgehaald te worden. Klein probleempje want onze boot kwam maar niet.. Het eiland was inmiddels leeg en aan de overkant bij een ander eiland zagen we nog twee bootjes liggen om mensen op te halen.. Inmiddels 17:15 uur is onze boot in de verste verte nog niet te zien... Ojeej Mitch en Rene geloven er heilig in dat die komt en vinden dat kaar en ik me niet druk moeten maken. We zaten daar nog ff te lachen maar het bootje aan de overkant ging ook weg.. Haha jesus straks staan we hier! Kaar en ik besloten het laatste bootje aan de overkant te roepen. Ik heb uitgebreid al mijn SOS tekens in de ring gegooid hahaha en ja hoor gelukkig hij zag het. We konden met hem mee! Ik zag al hele overlevings discovery senario's voor me! :-p De kapitein zei dat hij de laatste boot was en we hebben onderweg om ons heen gekeken maar we waren die van ons niet tegengekomen..

En toen.. Midden op zee kapt die motor ermee! Nou zegt mitch ik had liever op dat eiland gezeten dan dat ik hier heel de nacht dobber haha na wat gerommel en nog een paar keer uitval waren we toch weer veilig aan land gekomen! :-)

'S avonds na een leuk terrasje aan het water waren we nog in een moderne club beland. Hier was een liveband aan het optreden met headbangende aziatische zangeressen haha. Ze zongen best goed. Voor we het wisten stonden we ineens met een grote beertower (een soort prive tap) aan een tafel. Een goede afsluiter voor Kota Kinabalu! Morgen gaan we weer naar Kuala Lumpur!

• 06 Maart 2014 - 18:08

Ted:

Hallo vakantiegangers zo geluk zeg dat vrouwen zo wantrouwig zijn
    Hadden jullie mooi een nachtje op dat eiland moeten overnachten
    Ook een leuk verhaal maar toch minder
    Dat zo'n kapitein ze tel nummer niet geeft
    Nou ja na zoveel ontspanning een beetje stres kan ook geen kwaad
    Nog effe ontspannen maar Groetjes pa & ma