Kuala lumpur borneo - Reisverslag uit Sandakan, Maleisië van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu Kuala lumpur borneo - Reisverslag uit Sandakan, Maleisië van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

Kuala lumpur borneo

20 Februari 2014 | Maleisië, Sandakan

Van Kuala lumpur naar Borneo

Om 06:00 vertrokken we weer bepakt en bezakt vanuit het hotel. Op naar het monorailstation die om de hoek lag. Vanaf daar konden we direct naar t vliegveld.

Op het vliegveld hebben we verplicht een mac ontbijt gegeten, er was weinig keus haha dat ging er goed in! Nog ff wachten en we konden het vliegtuig in. De vlucht duurde twee en een half uur. Boven Borneo was het echt gaaf, je kon goed naar beneden kijken. Je kon de eilanden zien, de jungle en de Kinabatang rivier waar we nog overheen gaan varen. Ook zag je dat er hele stukken omgekapt waren.. Dat is wel triest.

Op het vliegveld Sandakan wat heel klein is trokken we de tassen van een dieselband en konden we weer verder! Op naar de taxi, ook die was snel geregeld en binnen een half uurtje kwamen we aan bij het hotel.
Het is een resort in de jungle, heel groen er zijn maar iets van 15 kamers. Er is ook een mooi zembad ala junglestyle! Heerlijk daar gaan we zo ff lekker zwemmen en in de zon liggen!

De receptioniste vertelde dat we de ramen en deuren moesten sluiten als we weggingen. Er schijnt hier een nogal nieuwschierige orang utan lopen die dan even bij je binnen komt kijken om wat lekkers te zoeken. Die receptioniste zei; ja niet dat je dan ineens 's ochtends denkt wat is mn vriend ineens harig geworden haha die meiden van de receptie lagen helemaal dubbel! Leek ons wel wat haha maar we hebben weinig beesten rond het resort gezien.

'S avonds weer lekker gegeten en morgen gaan we de orang utans in het opvangcentrum bekijken!

Bedankt voor de leuke reacties! Je was er weer snel bij An haha leuk! Hebben jullie je nog een beetje gedragen op de huishoudbeurs haha

• 26 Februari 2014 - 20:19

Ted En Monique:

Hoi luitjes,
    Leuk verslag, krijgen we wel een beeld van wat jullie allemaal meemaken.
    Het zal je toch gebeuren als je wakker word en er ligt een orang-utang naast je haha sta je toch wel ff raar te kijken.
    Leuke foto's vooral die een met dat kleintje, schattig., we gaan het wel op de film zien he.
    Was leuk op de huishoudbeurs, hebben nog lekkere drankjes geproefd, werden bijna half teut haha.
    Genietste he,
    Dikke kus pa en ma