Aankomst - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

Aankomst

19 Februari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo na een lange reis zijn we dan eindelijk aangekomen! Het was toch wel een hele ruk! Maaaar op het vliegveld tassen van de band af en gaan met die banaan! Bepakt en bezakt op naar de monorail. Dit ging lekker binnen een half uurtje kwamen we in KL centrum aan. Vanaf hier zou t 7 minuutjes lopen zijn. Maaaaar we hadden er maar meteen een toeristische route van gemaakt haha na 4 keer vragen hadden we het gevonden! Phoe het was erg warm dus we plakten aan alle kanten. Ff opfrissen en daarna een eet tentje zoeken. Onze eerste ervaring met het Maleisische eten. Het lijkt een beetje op Indisch eten. Fruitshake erbij heerlijk!

Op naar de Petronias Towers! Het leek ons wel leuk om deze in het donker te zien dus die gingen we is even goed op de foto zetten!

Moe, de man met de hamer had ons getroffen.. Ook onze magen waren aardig in de war. In allebei de vliegtuigen kregen we weer maaltijden en kaar dr snoepzak had de eindbestemming niet gehaald haha prop vol maar we gingen nog ff voor een afzakkertje voor na t eten!
We kwamen terecht op een typisch aftans chinees terrasje. Mitch en rene moesten daar ff met een flink biertje op proosten. Toen kwam mitch met t idee dat ie nog wel wat zou lusten. De serveerster smeerde ons van alles aan. Met een melige bui hadden we ineens weer bijna een tafel vol met eten staan haha nu was ik echt helemaal in de war phoee douchen en slapen..

• 19 Februari 2014 - 21:31

Anneke:

Goed te horen dat de reis goed is verlopen jullie zullen wel veel last hebben van het tijdsverschil dus een beetje relaxen nu en niet teveel eten dat vergt teveel energie wij hebben gisteren ook een zeer drukke dag gehad en wel op de HUISHOUDBEURS neem van mij aan dat valt ook niet mee hoor maar was reuze gezellig hebben we tenminste ook iets om over te vertellen misschien iets minder dan jullie reis maar wij zijn snel tevreden zoals je weet groetjes van ons