Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Cindyenmitchel - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Cindy

09 Oktober 2012 | Nederland, Schiphol

Goeiemorgen trouwe volgers ;-)

Vandaag gaat onze reis naar het o zo mooie Mexico! Tequila tequila!

Koffers gepakt, 03:00 uur de wekker en gaan met die banaan! Met mach 3 naar Schiphol P3. Na eindelijk een plekkie te hebben gevonden op die super grote parkeerplaats konden we gaan. Zo Hollands als t is, natuurlijk door de regen.. Thuis hadden we besloten om 1 grote koffer mee te nemen en een kleine erbij. Nou zo trouw als een hond liep ik dus met de kleine koffer Mitchel achterna. En toen, nog geen 50 meter verder, nog niet eens aangekomen op schiphol krak! De wieltjes van t kleine koffertje hadden het al begeven! Ze braken gewoon af.. ! Haha plastic scherven brengen vast ook geluk! Als die grote maar heel blijft is het goed! Die koffers hebben ook al wel wat te stellen gehad maar daar zijn ze voor toch!

We zitten nu in het vliegtuig en de vlucht gaat eigenlijk wel lekker. We zijn benieuwd !

• 09 Oktober 2012 - 21:04

Anneke Gerrits:

Hi, Mitchel en Cindy, ik wist niet wat ik zag in mijn mail, zijn jullie alweer op vakantie, wat leuk jullie zoeken het wel ver elke reis Mexico zal vast ook wel heel mooi zijn fijn dat jullie een goeie reis hebben gehad en nu lekker in het zonnetje kunnen liggen je zal wel een sombrero nodig hebben zal wel leuk staan bij jullie ik heb altijd het idee bij Mexico dat het heel kleurrijk zal zijn en altijd overal muziek te horen vooral de panfluit ben benieuwd naar jullie reisverslagen ik zal ze weer met belangstelling volgen, héééél veel plezier daar dikke kus Anneke